•  Email:office@imobiliareromencos.ro
Navigation Imobiliare Romencos Pitesti Imobiliare Romencos Pitesti
SUNA ACUM
0744 812 555
  • Acasa
  • Proprietati
    • Apartamente de vanzare Pitesti
    • Garsoniere de vanzare Pitesti
    • Apartamente de inchiriat Pitesti
    • Garsoniere de inchiriat Pitesti
    • Case/Vile de vanzare Pitesti
    • Terenuri de vanzare Pitesti
    • Spatii comerciale Pitesti
    • Vandute
    • Inchiriate
  • Blog
  • Contact
  • Contul meu
    • Profilul meu
    • Proprietatile mele
    • Adauga proprietate
    • Favorite
  • Statistici
  • Solicita evaluare
CRM imobiliar – Ghid explicativ al principalelor analize, pentru vanzatori si proprietari

CRM imobiliar – Ghid explicativ al principalelor analize, pentru vanzatori si proprietari

Categorie Blog pe data iulie 5, 2017 de catre Administrator Lasa un comentariu

CRM imobiliar – Ghid explicativ al principalelor analize, pentru vanzatori si proprietari. In urma cu zece ani conceptul reprezentarii exclusive era unul complet strain pentru piata imobiliara din Pitesti. Astazi exista un nucleu de adepti in expansiune compus din specialisti si clienti. Insa si mai multe analize care stau la baza unei tranzactii de succes. Utilizarea unei solutii CRM moderna, performanta si eficienta nu este numai un „moft” ca agentul imobiliar sa fie in pas cu moda, ci o necesitate reala. Este singura modalitate pentru a putea sa monitorizam optiunile dumneavoastra si, astfel, sa identificam strategiile posibile.

● Digitalizare, automatizare, industria IT, beneficii pentru viitor!

Multi vanzatori inca aplica principiul eronat „cu fiecare vizionare noua sunt mai aproape sa devin milionar”. Ei interpreteaza semnalelele nonverbale ale clientilor ca pe o atitudine pozitiva fata de imobil si caracteristicile sale. In realitate, un client tacut este probabil in cautarea unei solutii alternative la oferta dumneavoastra.

In mod normal, orice agent imobiliar trebuie sa pastreze dialogul cu potentialii clienti ai sai. Acest dialog nu se rezuma doar la a comunica istoricul proprietatilor listate de curand, eventuale reduceri sau beneficii. Activitatea pe social media, email-urile trimise in zile de sarbatoare, newsletter-urile cu informatii utile si interesante fac parte din comunicarea eficienta care ajuta la loializarea clientilor.

Aici intervine un soft CRM imobiliar bun. Pentru a face monitorizarea frecventei si continutului acestui dialog. De asemenea, prin felul in care se inregistreaza sau nu raspunsuri la aceste invitatii la dialog, se pot identifica acei clienti care, incet dar sigur, se indeparteaza sau nu de oferta listata.

● Monitorizarea programului software CRM va indica faptul ca unii cumparatori iau in calcul alte optiuni

In mod ideal, fiecare email, fiecare postare pe platformele de socializare si fiecare articol de blog sunt insotite de un indemn la actiune din partea potentialului client.  De a da Like si Share postarii, de a invita un prieten sa se aboneze la newsletter etc.

Fiecare CTA (call to action) poate fi masurat in cadrul solutiei CRM pentru a observa cat de eficient este. Daca agentul imobiliar constata o scadere continua a ratei de raspuns, acest lucru inseamna ca unii din posibilii cumparatori si-au pierdut interesul fata de proprietatea dumneavoastra. Astfel, prin analiza detaliata a numarului de e-mailuri trimise, deschise, dar si a clickurilor se va regla fin campania de marketing.

Atunci cand un numar de potentiali cumparatori, care au vizionat proprietatea, asteapta reducerea pretului, acesta este un semnal negativ. Mesajul ascuns este ca ei nu mai acorda aceeasi valoare si importanta caracteristicilor imobilului dumneavoastra. Le iau in calcul doar cand, in urma unei analize de piata, stiu ca au obtinut cel mai mic pret posibil. Urmarind grupele de potentiali cumparatori, sau chiar pentru clienti individuali in sistemul CRM, agentul imobiliar va putea observa din timp aceasta tendinta. Astfel, exista optiunea initializarii unui dialog cu potentialii cumparatori pentru a le afla motivul interesului redus.

● In sistemul CRM apare tot mai mult feedback negativ din partea potentialilor cumparatori

Reclamatiile si solicitarile pentru o reducere de pret apar inerent in cadrul oricarei listari imobiliare. Ingrijorator este daca acestea incep sa devina frecvente in randul unor cumparatori fara niciun istoric pe piata imobiliara. Acesta este modul in care ei isi incep indepartarea de imobilul dumneavoastra. In acest caz, se impun reactii rapide. Mult mai simplu este de monitorizat cartea de vizita a proprietatilor listate pentru inchiriere.

De exemplu, va ridica suspiciuni o proprietate care a fost listata de trei – patru ori la inchiriat de la inceputul anului. Chiar si in cazul in care nu proprietarul nu poate pastra chiriasul loial, trebuie facut tot posibilul sa-i fie rezolvate reclamatiile. In prezent, comentariile si calificativele negative de pe internet au o pondere foarte mare in descurajarea viitorilor chiriasi. Asadar se impune evitatarea pe cat posibil ca proprietatea sa devina tinta unui fost chirias furios.

Prin monitorizarea atenta a mentiunilor privind compania dumneavoastra in mediul online, se vor regasiti frecvent comparatii. „Garsoniera X ofera aceste beneficii, dar apartamentul confort II Y ofera si…”. Acest gen de comparatii emise de potentialii cumparatori inseamna ca ei inca cauta oferte similare.

● Jocul comparatiilor si interesul pentru diferite oferte

Scopul oricarui agent imobiliar este sa isi incurajeze clientii fideli sa devina ambasadori ai brand-ului companiei. Fie prin testimoniale, fie prin recomandari pe retele de socializare, fie convingandu-si prietenii sa cumpere imobilelele listate. Agentia imobiliara isi poate crea si monitoriza programele si campaniile de fidelitate direct din interfata solutiei CRM. In acest mod, poate urmari in timp real evolutia acestora.

In momentul in care agentul imobiliar observa o scadere a activitatii, in special in randul celor mai fideli clienti, va interveni prin schimbari ale politicii de marketing. Scopul este de a nu pierde definitiv acel ambasador. Orice persoana, atunci cand nu mai are incredere intr-un agent imobiliar, se va abtine de la a recomanda prietenilor sau rudelor si de la cuvinte laudative pentru acesta.

Toate aceste semne trebuie detectate inca din faza de inceput. Inca de atunci cand apar primele schimbari in frecventa uzuala in gradul de interactiune dintre clienti si agentie imobiliara. Numai o solutie CRM imobiliar poate oferi aceste informatii de la momentul zero. Atunci agentul dvs. va comunica acestea si va monitoriza personal efectele in raportul de proprietate. Vestea mai putin buna este ca ruptura dintre cumparatori si imobilul dumneavoastra deja a avut loc, existand un risc crescut de perimare a ofertei.

Taguri:Agentie imobiliara Pitestianalize imobiliareApartamente de inchiriat PitestiApartamente de vanzare PitestiCRM imobiliarimobiliare ArgesImobiliare Pitesti
Pret
Suprafata

Proprietati recente

  • Solutii la cererea de loturi in Albota, str. Morlovani
    de vanzare

    Solutii la cererea de loturi in Albota, str. Morlovani

  • Alerta imobiliara exclusiva: Teren kilometrul zero!
    vanduta

    Alerta imobiliara exclusiva: Teren kilometrul zero!

  • Teren Pitesti – Est. Pe strada Gheorghe Ulieru!
    de vanzare

    Teren Pitesti – Est. Pe strada Gheorghe Ulieru!

Calculator rate

www.mlcalc.com

Romencos Imobiliare

Romencos Team acopera prin intermediul elementelor care definesc serviciile noastre (rapiditate, promptitudine, costuri scazute, atentie la particularitati, tehnici moderne de negociere, inovatie) tot teritoriul judetului Arges.

Cautari recente

  • Apartamente de vanzare Pitesti
  • Garsoniere de vanzare Pitesti
  • Apartamente de inchiriat Pitesti
  • Garoisniere de inchiriat Pitesti
  • Case/Vile de vanzare Pitesti
  • Terenuri de vanzare Pitesti
  • Spatii comerciale Pitesti

Link-uri

  • Despre Romencos Imobiliare
  • Contact
  • Blog
  • Cariera
  • Statistici Arges
  • Vinde inteligent
  • Termeni si conditii

Contact

 Strada Victoriei, nr.49 Pitesti
 0744 812 555
 office@imobiliareromencos.ro
Ziarul Argesenilor

Web Development by

Powered by Romencos Imobiliare

Intra in cont

Trebuie sa fii autentificat pentru a putea salva proprietatile favorite.

Parola pierduta?
Nu ai cont? Creaza-l acum!
Ai deja cont? Autentifica-te aici.
Ti-ai uitat parola? Introdu numele sau adresa de e-mail pentru resetare.
Ai deja cont? Autentifica-te aici.

Mesajul tau a fost trimis cu succes. Iti multumim!

romencos imobiliare pitesti te consiliaza pe tot parcursul procesului de tranzactionare si astfel sa gasesti locul potrivit pentru familia ta