Ghidurile Romencos Imobiliare
Ghidul cumparatorului: De ce sa alegeti Romencos? Experienta noastra personala, istoricul companiei care incepe in anul 2003 si puterea brandului Romencos Imobiliare ne indreptateste sa va obtinem cel mai bun pret in cel mai scurt timp posibil. Pentru a intelege mai bine cum decurge o tranzactie si pentru a fi mult mai familiarizat cu pachetul nostru de servicii, am creat pentru dumneavoastra un nou concept denumit: Ghidul Cumparatorului format din sapte pasi:
- Stabilirea bugetului alocat pentru achizitia imobilului
Inainte de a incepe cautarea unui imobil este necesar sa stim bugetul alocat pentru noua achizitie. Daca aveti nevoie de un imprumut trebuie sa obtineti un acord bancar de principiu. Numai asa, setand un buget, vom sti ce tip de casa si zona va puteti permite.
Datorita faptului ca avem parteneriate de colaborare cu cele mai importante banci care activeaza in Jud. Arges, Agentul Imobiliar Romencos va ajuta si consilia Clientul pentru a alege oferta bancara cea mai potrivita.
- Selectarea ofertelor potrivite nevoilor dvs., dar si conforme cu cerintele bancii creditoare
Imediat ce Agentul Imobiliar Romencos a incheiat un contract in clar cu dvs., tinand cont de nevoile si preferintele dvs. cumulate cu cerintele bancii creditoare, va face o selectare a ofertelor care se potrivesc si va intocmi, in consecinta, un Raport de Piata. Concomitent cu cercetarea de birou si teren, specifice, Agentul dvs. va genera alerte, in mod constant, atunci cand noi proprietati devin disponibile: telefonic, prin SMS sau/si e-mail (atat pe Android cat si pe iOS).
Odata cu descrierea proprietatilor propuse spre vizionare veti lua nota despre avantajele zonei, particularitatile imobilului si, unde este cazul, testimoniale ale altor clienti. Prin intermediul unui sistem informatic, denumit CRM, Agentul va oferi Clientului statistici de piata personalizate: de cand este proprietatea la vanzare, pe ce site-uri sau ziare a fost listata, istoricul de pret si pe ce numere de telefon sau e-mail a fost promovata. Totodata, oferta dvs. va fi listata multiplu prin sistemul SLM, prompt, in baza de date a peste 10 agentii imobiliare din Pitesti, colaboratoare.
- Vizionarea proprietatilor cuprinse in Raportul de Piata
In fapt, 60% din vizionaririle cu clientii se fac dupa programul dvs. Cu programare in prealabil, in intervalul orar stabilit, chiar daca este peste orele dvs. de program, veti putea viziona proprietatile selectate insotit de Agentul Imobiliar Romencos care va sta la dispozitie pentru orice intrebare sau alte sfaturi si informatii utile. In plus, serviciul de Telefon Urgente 0744812555 va sta la dispozitie NON Stop.
- Oferta Acceptata / Redactare Pre(ante)contract
Dupa alegerea proprietatii oferta dvs. de cumparare va fi inaintata catre vanzator atat verbal cat si in scris. Odata ce oferta a fost acceptata Agentul Romencos verifica si pregateste actele necesare pentru intocmirea Pre(ante)contractului si garanteaza in solidar cu vanzatorul de evictiune (Cf. OG.3/2000). La semnare veti achita catre vanzator un avans de 5-10% din valoare.
- Aprobarea din partea Bancii, respectiv avizul Fondului National de Garantare
Agentul Romencos va reprezenta, in limitele impuse de contract si lege, interesele Clientului sau in relatiile cu tertii si institutiile implicate in procesul de tranzactionare.
In principiu, agentul imobiliar va insoti atat evaluatorul Bancii cat si auditorul energetic la inspectia proprietatii in vederea intocmirii Raportului de Evaluare, respectiv a Certificatului de Performanta Energetica, documente necesare pentru a obtine acordul Bancii.
- Pregatirea actelor pentru Notariat
Agentul Romencos verifica actele necesare autentificarii tranzactiei, le inmaneaza Notarului intr-o mapa si totodata face programare la notariat pentru semnare.
- Finalizarea tranzactiei
La autentificarea actelor notariale veti achita cash sau prin banca diferenta de pret. Daca tranzactia se face cu credit atunci diferenta de pret se va transfera in contul vanzatorului dupa semnare.
Felicitari! Acum sunteti proprietarul legal al noii locuinte! Pentru fidelizare, daca ne angajati sa va reprezentam in vanzarea vechiului imobil, veti beneficia de o reducere de 50% a comisionului nostru.
Ghidul vanzatorului: De ce sa alegeti Romencos. Experienta noastra personala, istoricul companiei care incepe in anul 2003 si puterea brandului ROMENCOS IMOBILIARE ne indreptateste sa va obtinem cel mai bun pret in cel mai scurt timp posibil. Pentru a intelege mai bine cum decurge o tranzactie si pentru a fi mult mai familiarizat cu pachetul nostru de servicii, am creat pentru dumneavoastra un nou concept denumit: Ghidul Vanzatorului format din 7 pasi:
● Estimarea valorii de tranzactionare sau evaluarea de piata Scopul vanzatorului este de a-si vinde proprietatea la cel mai bun pret posibil, in cel mai scurt timp posibil. Cele mai semnificative considerente pentru stabilirea unui pret de vanzare al unei proprietati sunt: tranzactiile recente de pe piata pentru proprietati similare si concurenta actuala (proprietati similare care sunt la vanzare pe piata in momentul respectiv).
Pentru a-ti face o idee generala despre piata imobiliara din judetul Arges, acceseaza Statistici Romencos. Totusi, agentul dvs. imobiliar Romencos, prin accesarea unui sistem CRM dedicat, va poate oferi informatii personalizate si va poate consilia prin prezentarea unei analize de piata comparative (concurentiale) sau/si de cost.
● Verificarea actelor
Verificarea existentei actelor de proprietate si veridicitatea acestora este un pas foarte important, agentia imobiliara raspunzand de evictiune in solidar cu dvs. (OG.3/2000).
Agentul imobiliar Romencos impreuna cu colaboratorii sai specifici (jurist, proiectant, cadastrist etc) ofera suport in tot acest proces, prin verificarea tuturor actelor de proprietate si operatiunilor juridice sau/si tehnice.
● Promovarea proprietatii Pentru a identifica cumparatorul potrivit in cel mai scurt timp posibil e nevoie de o expunere maxima a proprietatii intr-o gama larga de canale media. Oricand apreciati, acasa sau pe dispozitivul mobil, sistemul nostru informatic, denumit CRM, va pune la dispozitie zilnic, atat pe Android cat si pe iOS, un raport de activitate.
Atunci cand angajati un agent imobiliar Romencos pentru a va vinde proprietatea, veti beneficia de serviciile incluse in contractul de reprezentare, cu exclusivitate: expunerea intr-o locatie premium a ofertei pe site-ul www.imobiliareromencos.ro, promovarea in lista de site-uri partenere si portalurile https://imobiliareoferte.ro/ sau, dupa caz, https://ofertaterenuri.ro/ , publicarea anuntului in cotidianele locale, promovarea in campaniile de newslettere targetate pe clienti si in campaniile publicitare. Concomitent,
proprietatea dvs. va fi listata multiplu prin sistemul SLM, prompt, in baza de date a peste 10 agentii imobiliare din Pitesti, colaboratoare.
● Vizionari cu clientii si prezentarea proprietatii
Programul de lucru al Agentilor Romencos este conceput special pentru a maximiza sesiunile de vizionari a proprietatii dvs. cu Clientii potentiali, chiar daca este peste orele dvs. de program.
In fapt, 60% din vizionaririle cu clientii se fac dupa programul dvs. Pentru a oferi informatii potentialilor Cumparatori biroul nostru din Pitesti, Str. Victoriei, Nr. 49 este deschis de la 9:00 am – 18:30 pm de luni pana vineri si 9.30 am-11:30 am sambata (cu programare). In plus, serviciul de Telefon Urgente 0744812555 va sta la dispozitie NON Stop.
Cu fisa de vizionare completata de potentialii Cumparatori, la o ora convenita impreuna cu dvs., Agentul Romencos va veni insotit de Clienti pentru a viziona proprietatea si va sta la dispozitie pentru orice intrebare sau alte sfaturi si informatii utile.
● Acceptarea ofertei si semnarea pre(ante)contractului
Dupa vizionari daca un cumparator este decis sa cumpere ne va inainta o oferta de cumparare, atat verbal cat si in scris. Odata ce oferta a fost acceptata de dvs, Agentul Imobiliar Romencos pregateste borderoul ce cuprinde actele necesare pentru intocmirea Pre(ante)contractului. La semnare, in calitate de Promitent Vanzator, veti incasa de la Promitentul Cumparator un avans cuprins intre 5-10% din valoare.
● Pregatirea actelor pentru Notariat
Agentul imobiliar Romencos verifica actele necesare finalizarii tranzactiei, le inmaneaza Notarului intr-o mapa si totodata face programare la notariat pentru semnare.
● Finalizarea tranzactiei
La autentificarea actelor notariale veti incasa cash sau prin banca diferenta de pret. Daca tranzactia se face cu credit imobiliar atunci diferenta de pret se va transfera in contul dvs. dupa semnare. Felicitari! Proprietatea s-a vandut! Pentru fidelizare, daca ne angajati sa cumparati un alt imobil, veti beneficia de o reducere de 50% a comisionului nostru.
In sfarsit, sunt proprietar si vreau sa fiu un vecin exemplar! Ai stiut ce ai vrut de la bun inceput si nu te-ai lasat pana nu ai posesia unui apartament care sa corespunda exigentelor tale. Nu ai cazut in capcana strategiilor de marketing si ai solicitat agentului imobiliar toate analizele specifice. In acest mod, nu ai batut palma pana cand nu ai intrat in apartamentul care sa iti spuna „Bine ai venit acasa!”. Echipa Romencos Imobiliare te felicta, sincer! Insa, sa locuiesti intr-un bloc poate fi, cateodata, o adevarata incercare. Pentru ca traiul alaturi de alte familii se poate transforma intr-un calvar pentru toate partile. Asa ca, inspira-te din ideile de mai jos. Afla cum poti fi un vecin exemplar pe care toata lumea il apreciaza.
● Fa cunostinta cu administratorul, presedintele asociatiei si cu noii vecini
Imediat ce te-ai mutat intr-un bloc nou intocmeste un borderou de acte. Acesta trebuie sa cuprinda – fiind necesar pentru cartea blocului – urmatoarele copii: act proprietate, cadastru, certificat energetic si carte identitate. Apoi, depune-l cu ocazia primei sedinte la Asociatia de Proprietari. Este un bun prilej sa adresezi cateva intrebari. De exemplu, situatia locurilor de parcare sau constituirea fondului de rulment.
Dupa sedinta in care ai depus actele, rezerva-ti cateva minute si fa cunostinta cu familiile care locuiesc cel mai aproape de tine. Adica cu cei care au un apartament de inchiriat sub tine, deasupra ta si la acelasi palier. Piata imobiliara din SUA este un reper pentru noi. Mai mult ca sigur, ai vazut macar o data in filmele americane obiceiul de a merge cu un desert la usa vecinilor noi. Nu ar fi deloc rau sa faci acelasi lucru. In acest fel, iti poti da seama cu cine vei avea de-a face si care sunt nevoile fiecarei familii.
Poate vei vedea ca cei la usa carora bati au un bebelus. Sigur nu ai sa te mai superi cand cel mic va incepe sa planga in acelasi timp in care tu pui, obosit, capul pe perna. Acelasi lucru se poate intampla si daca observi ca unul dintre vecinii tai vrea sa isi renoveze apartamentul. Deci te vei astepta la zgomote nefiresti la ore mai putin convenabile pentru programul tau. Zgomotul din celelalte apartamente este facut rareori cu intentie. Cunoscand oamenii care stau in preajma ta vei sti cum sa abordezi perturbatiile provocate de galagia care vine de dupa peretii casei tale.
● Fii amabil si intelegator
Probabil nu esti genul care sa dea petreceri acasa sau sa porneasca bormasina duminica la prima ora. Asta nu inseamna ca toata lumea are comportamentul tau. Poti sta de vorba cu noile cunostiinte si puteti cadea la un acord comun privind orele de odihna. Si cele in care sunt permise zgomotele, daca administratorul de bloc nu a convenit altfel.
Nu observi niciun anunt la avizier care sa precizeze clar care sunt perioadele din zi in care nu sunt permise galagia, zgomotele sau agitatia? Atunci trebuie sa afli de la vecinii tai care sunt preferintele lor in acest sens si care este programul lor zilnic, orientativ, ca sa te poti adapta la el.
Chiar daca tu esti o fire matinala, poate vecinii obisnuiesc sa lucreze in ture de noapte, ori invers. Asadar vei sti cand poti sau nu face zgomot in acest apartament. Poate nu toata lumea e de acord cu respectarea orelor de odihna. Nu face mare caz din asta! Nu vei reusi decat sa iti creezi inutil ostilitate din partea vecinilor.
● Ofera ajutorul ori de cate ori este nevoie
In toate cartierele din Pitesti se cauta proprietari tineri si educati. Acestia pot sa readuca prosperitatea in aceste zone. Istoria fostilor proprietari poate fi trista, ascunzand esecul celor
care au locuit acolo si au fost obligati sa isi vanda locuintele. I-a impins poate nepasarea autoritatilor. Poate destinul i-a chemat in alt oras sau au fost atrasi de oportunitatile din alte tari.
O mana intinsa atunci cand cineva are nevoie valorează infinit. Le poti castiga increderea vecinilor tai fiind acolo cand au nevoie de ceva. De exemplu, te poti oferi voluntar sa ajuti pe cineva care nu reuseste sa porneasca masina. Sau sa strangi gunoiul care a ramas dupa curatenia de primavara a gradinii blocului.
Sau poate sa ajuti pe cineva in varsta sa care sacosele de cumparaturi pana la usa apartamentului. Mai poti sa cumperi un bec pentru casa scarii, pentru ca cel vechi s-a ars. Orice poti face cu un minim efort poate fi primit de catre vecinii tai ca un gest de politete. Care, cu siguranta, va fi recompensat prin intelegere din partea lor si recunostinta. Incearca, nu te costa aproape nimic sa fii bun.
● Fii respectuos si reciteste codul bunelor maniere
Desi codul bunelor maniere a cam fost dat uitarii in ultimii ani, unii oameni si-au pastrat bunul simt. Fii un vecin exemplar! Oricand intalnesti pe cineva in fata scarii, a liftului sau doar te intersectezi prin preajma blocului tau, saluta! Chiar daca nu ai vazut persoana niciodata. Daca trece prin zona este logic ca are legatura cu vreun locatar sau ca este chiar vecinul tau. Nu-ti va lua mai mult de doua secunde sa dai buna ziua. Insa, dar va valora foarte mult. Nici zambetele asociate cu salutul nu costa nimic. Asa ca pune in practica acest obicei aproape uitat si fi un vecin exemplar.
Este usor sa fii politicos cu vecinii, iar politetea reprezinta un semn de respect atat fata de ei, cat si fata de tine insuti. Insa, este recomandabil sa faci un secret din aspectele private ale vietii tale: varsta, avere, certuri de familie, religie, probleme medicale, aventuri amoroase, cadouri, onoare sau rusine.
● Ultimul sfat: educa-ti animalul de companie
Soarele care iti intra in casa poate sa lase doctorul somer, dar si un animalut poate face treaba buna in privinta asta. Proprietarii animalelor de companie se bucura de o stare mai buna atat psihic cat si de sanatate, asa cum reiese dintr-o serie de studii publicate.
Daca ai un catel sau intentionezi sa adopti unul, e foarte important sa il dresezi si sa ai grija de el, atunci cand iesiti la plimbare in jurul blocului. Pungile pentru nevoile patrupedului tau sunt absolut necesare, la fel ca si locul unde ii permiti sa le faca. Nimeni nu are datoria sa stranga dupa tine, cu atat mai putin vecinii tai.
Ca sa nu intri in conflict cu acestia, nu lasa urme neplacute niciodata. Astfel, vei evita orice antipatie si vei fi un vecin exemplar. Nu e dificil sa iti respecti vecinii, daca ai aceleasi asteptari de la ei. Ca sa traiesti in relatii de buna vecinatate, respecta acesti pasi si fii un locatar model al blocului in care stai!
CRM imobiliar – Ghid explicativ al principalelor analize, pentru vanzatori si proprietari. In urma cu ceva timp conceptul reprezentarii exclusive era unul complet strain pentru piata imobiliara din Pitesti. Astazi exista un nucleu de adepti in expansiune compus din specialisti si clienti. Insa si mai multe analize care stau la baza unei tranzactii de succes. Utilizarea unei solutii CRM moderna, performanta si eficienta nu este numai un „moft” ca agentul imobiliar sa fie in pas cu moda, ci o necesitate reala. Este singura modalitate pentru a putea sa monitorizam optiunile dumneavoastra si, astfel, sa identificam strategiile posibile.
● Digitalizare, automatizare, industria IT, beneficii pentru viitor!
Multi vanzatori inca aplica principiul eronat „cu fiecare vizionare noua sunt mai aproape sa devin milionar”. Ei interpreteaza semnalelele nonverbale ale clientilor ca pe o atitudine pozitiva fata de imobil si caracteristicile sale. In realitate, un client tacut este probabil in cautarea unei solutii alternative la oferta dumneavoastra.
In mod normal, orice agent imobiliar trebuie sa pastreze dialogul cu potentialii sai clienti. Acest dialog nu se rezuma doar la a comunica istoricul proprietatilor listate de curand, eventuale reduceri sau beneficii. Activitatea pe social media, email-urile trimise in zile de sarbatoare, newsletter-urile cu informatii utile si interesante fac parte din comunicarea eficienta care ajuta la loializarea clientilor.
Aici intervine un soft CRM imobiliar bun. Pentru a face monitorizarea frecventei si continutului acestui dialog. De asemenea, prin felul in care se inregistreaza sau nu raspunsuri la aceste invitatii la dialog, se pot identifica acei clienti care, incet dar sigur, se indeparteaza sau nu de oferta listata.
● Monitorizarea programului software CRM va indica faptul ca unii cumparatori iau in calcul alte optiuni
In mod ideal, fiecare email, fiecare postare pe platformele de socializare si fiecare articol de blog sunt insotite de un indemn la actiune din partea potentialului client. De a da Like si Share postarii, de a invita un prieten sa se aboneze la newsletter etc.
Fiecare CTA (call to action) poate fi masurat in cadrul solutiei CRM pentru a observa cat de eficient este. Daca agentul imobiliar constata o scadere continua a ratei de raspuns, acest lucru inseamna ca unii din posibilii cumparatori si-au pierdut interesul fata de proprietatea dumneavoastra. Astfel, prin analiza detaliata a numarului de e-mailuri trimise, deschise, dar si a clickurilor se va regla fin campania de marketing.
Atunci cand un numar de potentiali cumparatori, care au vizionat proprietatea, asteapta reducerea pretului, acesta este un semnal negativ. Mesajul ascuns este ca ei nu mai acorda aceeasi valoare si importanta caracteristicilor imobilului dumneavoastra. Le iau in calcul doar cand, in urma unei analize de piata, stiu ca au obtinut cel mai mic pret posibil. Urmarind grupele de potentiali cumparatori, sau chiar pentru clienti individuali in sistemul CRM, agentul imobiliar va putea observa din timp aceasta tendinta. Astfel, exista optiunea initializarii unui dialog cu potentialii cumparatori pentru a le afla motivul interesului redus.
● In sistemul CRM apare tot mai mult feedback negativ din partea potentialilor cumparatori
Reclamatiile si solicitarile pentru o reducere de pret apar inerent in cadrul oricarei listari imobiliare. Ingrijorator este daca acestea incep sa devina frecvente in randul unor cumparatori fara niciun istoric pe piata imobiliara. Acesta este modul in care ei isi incep indepartarea de imobilul dumneavoastra. In acest caz, se impun reactii rapide. Mult mai simplu este de monitorizat cartea de vizita a proprietatilor listate pentru inchiriere.
De exemplu, va ridica suspiciuni o proprietate care a fost listata de trei – patru ori la inchiriat de la inceputul anului. Chiar si in cazul in care nu proprietarul nu poate pastra chiriasul loial, trebuie facut tot posibilul sa-i fie rezolvate reclamatiile. In prezent, comentariile si calificativele negative de pe internet au o pondere foarte mare in descurajarea viitorilor chiriasi. Asadar se impune evitatarea pe cat posibil ca proprietatea sa devina tinta unui fost chirias furios.
Prin monitorizarea atenta a mentiunilor privind compania dumneavoastra in mediul online, se vor regasiti frecvent comparatii. „Garsoniera X ofera aceste beneficii, dar apartamentul confort II Y ofera si…”. Acest gen de comparatii emise de potentialii cumparatori inseamna ca ei inca cauta oferte similare.
● Jocul comparatiilor si interesul pentru diferite oferte
Scopul oricarui agent imobiliar este sa isi incurajeze clientii fideli sa devina ambasadori ai brand-ului companiei. Fie prin testimoniale, fie prin recomandari pe retele de socializare, fie convingandu-si prietenii sa cumpere imobilelele listate. Agentia imobiliara isi poate crea si monitoriza programele si campaniile de fidelitate direct din interfata solutiei CRM. In acest mod, poate urmari in timp real evolutia acestora.
In momentul in care agentul imobiliar observa o scadere a activitatii, in special in randul celor mai fideli clienti, va interveni prin schimbari ale politicii de marketing. Scopul este de a nu pierde definitiv acel ambasador. Orice persoana, atunci cand nu mai are incredere intr-un agent imobiliar, se va abtine de la a recomanda prietenilor sau rudelor si de la cuvinte laudative pentru acesta.
Toate aceste semne trebuie detectate inca din faza de inceput. Inca de atunci cand apar primele schimbari in frecventa uzuala in gradul de interactiune dintre clienti si agentie imobiliara. Numai o solutie CRM imobiliar poate oferi aceste informatii de la momentul zero. Atunci agentul dvs. va comunica acestea si va monitoriza personal efectele in raportul de proprietate. Vestea mai putin buna este ca ruptura dintre cumparatori si imobilul dumneavoastra deja a avut loc, existand un risc crescut de perimare a ofertei.
1. Asigură-te că locuinta este curată
Praful trebuie sters, iar mobila, parchetul, gresia si faianta trebuie sa fie stralucitoare!
2. Fa ordine
Casele dezordonate nu atrag potentiali clienti! Inclusiv debarale, dulapuri, balcoane. Totul trebuie sa fie aranjat si cat mai placut ochiului sau camerei de filmat. Asta presupune uneori si sa reciclati din obiectele pe care oricum nu le mai utilizati, dar le-ati pastrat depozitate.
3. Du gunoiul si aeriseste locuinta
Inainte de fiecare vizionare! Mirosurile neplacute lasa o impresie puternic negativa asupra oricarui potential cumparator, in timp ce o locuinta aerisita produce o impresie foarte placuta.
4. Strange obiectele personale din baie
Toate! Veti fi surprinsi sa aflati ca, vederea unei marci de sampon la care potențialul client are alergie, va determina subconstient o reactie adversa a acestuia fata de locuinta dumneavoastra. In acelasi timp, un prosop pus unde nu trebuie, capacul ridicat al vasului de toaleta, sau o sumedenie de obiecte ingramadite intr-un colt, pot afecta perceptia asupra proprietatii subiect.
5. Aranjeaza bucataria
Vasele spalate si la locul lor, oalele depozitate pe categorii, alaturi de piese de mobilier care stralucesc de curatenie, vor deveni adevarate mecanisme persuasive, cu potential de crestere al valorii proprietatii in ochii clientilor! Mai ales in fata doamnelor.
6. Nu te limita doar la a aerisi locuinta
Deodorantele de camera sunt excelente! Sau niste betisoare parfumate sau orice alt truc, pentru a avea in casa un aer placut. Totusi, aveti mare grija sa nu intreceti măsura
7. Ofera mici „atentii” potentialilor clienti
Pregateste dinainte cafea, suc sau ceai! Dupa ce viziteaza proprietatea, ofera o „atentie” potesntialilor cumparatori. Sa ai mereu la indemana bomboane, biscuiti etc., avand in vedere ca exista o foarte mare probabilitate ca vizitatorii tai sa fie însotiti de copii. Iar un cadou oferit copilului, ii va castiga pe parinti!
8. Achizitionarea unor „ciupici” medicinali
Inaintea oricaror vizionări, casa este curata si aranjata! Dar dupa ce este vizionata de un grup de persoane, apar imediat si semnele ca au trecut pe acolo: urme de pantofi, praf, iar dacă a plouat – e cu atat mai grav. Cum pe de alta parte, nu este foarte politicos sa iti rogi vizitatorii sa se descalte, ROMENCOS IMOBILIARE te consiliaza sa achizitionezi un set de „ciupici” medicinali de unica folosinta. Se gasesc in orice farmacie, costa putin si ajuta enorm.
Trucuri utile pe hartile Romencos Imobiliare. Exista foarte multe trucuri in harta Google integrata in site-ul Romencos Imobiliare si multe dintre ele nu sunt foarte evidente. Din pacate, este foarte usor sa le treci cu vederea. De aceea am ales ca astazi sa detaliem cele mai utile functii.
● Functia de „harta imobiliara”
Un detaliu simplu si foarte util este harta imobiliara integrata pe site-ul Romencos Imobiliare.
O harta imobiliara cu proprietatile disponibile marcate cu pin poate fi un instrument extrem de util pentru cei care cauta sa cumpere sau sa inchirieze o proprietate. Aceasta harta poate oferi o perspectiva cuprinzatoare a pietei imobiliare si poate ajuta utilizatorii sa gaseasca proprietatile care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor.
Imagineaza-ti ca te uiti la o harta imobiliara si vezi ca sunt marcate cu pin proprietatile disponibile. Fiecare pin este asociat cu o proprietate si, daca dai click pe pin, poti vedea mai multe detalii despre acea proprietate, cum ar fi pretul, dimensiunile si caracteristicile sale.
Acest tip de harta poate fi extrem de util pentru cei care cauta o proprietate intr-o anumita zona, deoarece ii poate ajuta sa gaseasca proprietatile care sunt disponibile si sa le compare intr-un mod mai usor si mai rapid. In plus, o harta imobiliara cu proprietatile disponibile marcate cu pin poate oferi o perspectiva mai larga asupra pietei imobiliare. Acum poti vedea proprietatile care sunt disponibile in mai multe zone si pot fi comparate caracteristicile si preturile acestora. Acest lucru poate facilita luarea unei decizii mai bine informate.
● Mergi direct la proprietate
Daca doresti sa mergi sa vezi proprietatea cu ochii tai la orice ora din zi sau noapte, pinul de pe harta fiecarui anunt postat pe site-ul Romencos Imobiliare poate fi instrumentul tau cel mai de incredere pentru a ajunge acolo cu usurinta. In primul rand, pinul de pe harta iti ofera informatii exacte despre locatia cautata, astfel incat sa nu existe confuzie in privinta punctelor de interes din aproprierea proprietatatii.
Printr-o simpla accesare, pinul este foarte precis si te poate duce chiar la intrarea in cladire sau la terenul pe care vrei sa il cumperi. Acest lucru poate fi deosebit de util atunci cand mergi intr-un loc necunoscut sau cand ai nevoie să ajungi acolo la timp.
● Cum o sa fie traficul maine la o ora anume
Prima data introduci ziua si ora la care doresti sa vizionezi proprietatea. Imediat dupa ce alegi mijlocul de transport vei avea cateva trasee cu numarul de ore si minute aferente. Merita retinut ca harta imobiliara integrata nu poate sa preveda un accident pe traseu, asadar alocati timp suficient vizionarii. In schimb, aplicatia agregheaza constant suficient de multe informatii si statistici din trafic incat sa faca o aproximare informata.
● Posibilitatea descarcarii hartilor
Posibilitatea de descarcare a hartilor este prezentă de ceva timp in harta fiecarui anunt, dar poate ti-a scapat. Practic, poti viziona harta si atunci cand nu ai semnal internet. Dupa ce nu mai ai nevoie de informatii, le poti sterge din acelasi meniu.